Dagens hörtpåtunnelbanan.

<tjej 1> Men var du kär i honom innan ni träffades?
<tjej 2> Ja, det kan man nog säga.
<tjej 1> Men var det inte läskigt när ni skulle träffas då? Tänk om han hade varit en tjockis!
<tjej 2> A, jag vet. Så tänkte jag också!
<tjej 1> Eller cp-skadad.

Det var bara vi och dom i närheten och det gick ju liksom inte att hålla sig för skratt när de berättade om skräcken för att internetdejten (eller vad det nu handlade om, men det eller kontaktannons och de var väl mer internetragg-generationen) skulle vara tjock.

Och ja, det här är första inlägget på en halv evighet och det beror egentligen inte alls på att det här är det absolut viktigaste och enda nämnvärda som har hänt sedan sist, utan helt enkelt att jag har haft annat för mig. Dessutom har jag börjat spela WoW.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits